Veelgestelde vragen

Kan ik ook een brochure bekijken?

Ja, dit is mogelijk. Bekijk hier onze online brochure. Wilt u deze brochure per post ontvangen? Stuur een e-mail naar info@christmascard.be met uw bedrijfsnaam en contactgegevens om deze aan te vragen.

Welk bedrag gaat er per verkochte kaart naar het goede doel van mijn keuze?

Per kaart dragen we namens u € 0,20 af aan het goede doel van uw keuze. We storten daarnaast graag een extra gift voor u, dit kunt u aangeven bij uw bestelling. Uw extra gift gaat volledig naar uw goede doel en is vrijgesteld van BTW.

Hoeveel geld hebben jullie tot nu toe al afgedragen aan de goede doelen?

We hebben met de diverse Belarto goede doelenconcepten al meer dan €1 mln afgedragen aan gerenommeerde goede doelen.

Hoe kan ik bestellen?

Kaarten bewerken en bestellen gaat zeer eenvoudig op uw pc met de handige online tool. Tevens bieden we een professionele opmaak service: voor slechts € 29,95 bewerken onze professionele DTP'ers uw kaart naar uw wens, neem hiervoor telefonisch contact op met onze klantenservice.

Ontvang ik vooraf een proefdruk?

Omdat u alle elementen van uw kaart zelf kunt aanpassen in onze handige online tool, kunt u aan de hand daarvan goed zien hoe uw kaart er uit komt te zien. We adviseren u om uw ontwerp zorgvuldig te controleren, voordat u tot bestelling over gaat. U bent zelf verantwoordelijk voor de door u geplaatste teksten en beelden op de kaart. Bekijk dus goed of alles klopt. Wilt u uw kaart toch eerst even in het echt zien? Bestel dan eerst een proefdruk. Een proefdruk kost €2,95. Een envelop en de verzending zijn in de prijs inbegrepen.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per e-mail een bevestiging hiervan. We gaan aan de slag met het verwerken van uw bestelling en het produceren van uw kaarten. Binnen 2 werkdagen sturen we u uw kaarten toe.

Wat gebeurt er als ik een fout maak bij mijn bestelling?

We adviseren u om uw volledige bestelling zorgvuldig te controleren. Mocht er toch iets mis zijn gegaan, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Indien u zelf eerst een proefdruk heeft besteld, ontvangt u deze per post. Wanneer u een foutje ontdekt op deze proefdruk, kunt u dit eenvoudig aanpassen via uw account voordat u overgaat tot uw definitieve bestelling. Mocht bij ontvangst van de reeds gedrukte kerstkaarten pas blijken dat er toch nog onverhoopt een fout in is geslopen, neemt u dan alsnog zo spoedig mogelijk contact met ons op. We bekijken dan graag samen met u of we u tijdig aan nieuwe kaarten kunnen helpen.

Kan ik mijn eigen logo, naam, huisstijl, foto, tekst of handtekening mee laten drukken?

Dat kan! In onze handige online tool kunt u uw eigen naam, kersttekst, foto, handtekening en/of bedrijfslogo zelf aan de kaart toevoegen, met de tekst- en achtergrondkleuren die u wenst. U kunt ook gebruik maken van de voorbeeldtekst die wij u geven en een lettertype naar uw smaak selecteren. U kunt de verschillende elementen naar boven, beneden of opzij verplaatsen.

Kan ik ook kaarten zonder tekst bestellen?

Ja, dit is mogelijk. U kunt de voorbeeldtekst op de binnenkant van de kaart met één klik verwijderen in de online tool. Zo kunt u bijvoorbeeld een handgeschreven kerstwens op uw kaarten schrijven indien u dit wenst.

Uit welke papiersoorten kan ik kiezen?

U kunt kiezen voor mat, glanzend, parelmoer of structuur papier.

Waar kan ik met andere vragen terecht?

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via telefoonnummer 050 / 710 720 of info@christmascard.be. Onze klantenservice helpt u graag.